УВАГА! Консульські послуги надаються лише за попереднім онлайн-записом: ЗАПИС НА ПРИЙОМ
Оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (далі – паспорт для виїзду за кордон) регулюється такими нормативно-правовими актами:
Відповідно до Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України для виїзду за кордон (далі – Порядок), затвердженого постановою КМУ від 07.05.2014 №152, закордонною дипломатичною установою здійснюється оформлення, видача та обмін паспорта для виїзду за кордон (у тому числі отримання відцифрованих відбитків пальців рук) громадянам, які постійно проживають або тимчасово перебувають за кордоном.
З 01.10.2016 року при оформленні/обміні паспорта громадянина України для виїзду за кордон обов'язково подаються відцифровані відбитки пальців рук. Відмова від внесення біометричної інформації до електронного носія законом більше не передбачена.
Паспорт для виїзду за кордон оформляється закордонною дипломатичною установою із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру.
Єдиний державний демографічний реєстр (далі – Реєстр) – це електронна інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання, захисту, обробки, використання і поширення інформації про особу та про документи, що оформлюються із застосуванням засобів Реєстру.
Під час опрацювання клопотань про оформлення паспорта для виїзду за кордон закордонна дипломатична установа вносить інформацію до Реєстру з використанням відомчої інформаційної системи Міністерства закордонних справ України.